KERN VAN DE ZAAK
Waarde(n)vol zijn en blijven, als organisatie en als mens
Is dat lastig? Ja. Want we zien organisaties die omvallen, klanten die zich – nog steeds – niet gehoord of gezien voelen en mensen die massaal afhaken of buitenspel staan. Hoe komt dit, maar vooral: hoe vind je (weer) bestaansrecht?
Het antwoord ligt in het vinden van je True-Value-Connection. De kern van deze filosofie en dit model rust op drie pijlers: echtheid, waarde(n) en verbinding.
Mijn boek biedt een eenvoudig maar fundamenteel houvast om op nieuwe manieren waarde te creëren. Verbinding is daarbij het sleutelwoord; de klant in het hart sluiten de opdracht.
De kern van de zaak kan worden gelezen als een managementboek – hoe organisaties waarde(n)vol te maken voor de toekomst – maar ook als een boek over persoonlijk leiderschap en effectiviteit – hoe je te verbinden met dat wat er voor jou écht toe doet.
• Eerste druk | juni 2018
• Gebonden | 200 pagina’s
• Prijs € 20,00
BESTELLEN